2017
Aktivnosti

Potpuna sloboda istine

The Complete Freedom of Truth

EU projekat Erasmus +

2014/19

Velika Britanija, Srbija, Italija, Rumunija, Bosna i Hercegovina, Gruzija i Portugalija.

www.operacircus.co.uk

TCFT

Pratite nas na fb stranici

Saradnici Teatra Mimart: 

Ministarstvo kulture i informisanja 

SEECult

SKC

Stanica - servis za
savremeni ples

Asocijacija
„Nezavisna kulturna scena Srbije“

 

"URBIS LUDUS"
premijera 26.03.1985., Studentski Kulturni Centar, Beograd

 


Foto: Nikola Grivcov

Prvenac je nastao kada sam dobila kćerku Lidiju i prestala aktivno da igram. Uživala sam u materinstvu, ali sam tada otkrila značaj telefonske komunikacije sa prijateljima.

Razmišljala sam o tome kako telefonski razgovor ujedinjuje ljude. Zbog nekog metafizičkog razloga pomešale su se veze i svi su se našli na istom mestu: čovek u večernjem odelu, kuvarica, balerina, sportista, ludak i reditelj. Oni su primorani na zajednićko traganje zašto su tu zajedno, kako se vratiti i da li se uopšte vratiti. Ispričala sam ovo mojoj prijateljici Ivani, dramaturgu, koja je odmah uobličila u sinopsis. Okupila sam ljude koji su želeli da saradjuju na ovom projektu. Članovi tadašnje mlade grupe "Duh Nibor" su radili muziku. Upoznala sam se sa Draganom Grbićem, koji je upravo završio pantomimu u Češkoj.

 

Autor: Nela Antonović
Sinopsis: Ivana Petrović
Autori muzike: Dejan Stefanović i Dušan Petrović
Pantomimićar: Dragan Grbić
Izvodjači:  Dragana Senić, Vera Obradović, Sanja Krsmanović, Marija Kreča, Mihajlo Djurić, Ana Jojić, Zorana Peković, Zorana Petrović, Olivera Stanojević.
Kostim: Nada Gilić
Organizacija: Donka Mihailović
Produkcija: MIMART i SKC

Gostovanja: XII Malo Sterijino pozorje, Novi Sad, maj 1985.

Press: "Uspešan prvenac", 13.04.1085., "POLITIKA"

"...Ideja je urbani život, luda trka za vremenom i uticaj na svest pojedinca. To, možda i nesvesno, bavljenje posvešću približava mladog koreografa počecima i nama poznate Pine Bauš. Podsvest je ta koja pokreće radnju. Sledeći trenutni trend u celom svetu Antonovićeva se poslužila muzikom, kao snimkom, kao i živom rečju. Glavno je igra, mada su znaćajniji pokret i simboli koji se pokretom iskazuju...
...Celovećernji prvenac Nele Antonović zaslužujuje komplimente uz želju da nastavi eksperimentalnim putem približavajući se što više teatru pokreta gde uspeva da se iskaže mnogo više nego čistom igrom."
Mira Sujić-Vitorović